Tal i com deia al primer post i a la meva descripció, sóc un enamorat de la musica. Tot i que no tinc estudis musicals, la natura m'ha obsequiat amb un sentit musical bastant desenvolupat. Prova d’això està el fet que en els meus moments lliures em dedico a composar la meva musica.
Potser és un pel snob, però m’encanta la meva musica. la gent que l’ha sentit, diu que encaixaria bé com a musica de cinema, ja que és força tranquil·la. Avui, a més, m'he iniciat en el mon dels podcasts, i he provat de penjar la primera cançó. No té títol (s’accepten suggeriments). Al menu de la dreta teniu aquesta primera peça, que m'agrada per la energia que em transmet.
Un consell: tanca els ulls i escolta-la. Un favor: escriu-me i diga'm qué és el primer que t'ha vingut al cap.
Moltes gràcies a Sergio Cortés, qui m'ha facilitat l'accés a IMEEM, la pàgina web des de la que puc anar penjant i compartint aquests petits trossos d'ànima que són les meves cançons.
Mostrando entradas con la etiqueta musica. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta musica. Mostrar todas las entradas
martes, 8 de abril de 2008
Suscribirse a:
Entradas (Atom)