martes, 8 de abril de 2008

El primer tastet musical...

Tal i com deia al primer post i a la meva descripció, sóc un enamorat de la musica. Tot i que no tinc estudis musicals, la natura m'ha obsequiat amb un sentit musical bastant desenvolupat. Prova d’això està el fet que en els meus moments lliures em dedico a composar la meva musica.

Potser és un pel snob, però m’encanta la meva musica. la gent que l’ha sentit, diu que encaixaria bé com a musica de cinema, ja que és força tranquil·la. Avui, a més, m'he iniciat en el mon dels podcasts, i he provat de penjar la primera cançó. No té títol (s’accepten suggeriments). Al menu de la dreta teniu aquesta primera peça, que m'agrada per la energia que em transmet.

Un consell: tanca els ulls i escolta-la. Un favor: escriu-me i diga'm qué és el primer que t'ha vingut al cap.

Moltes gràcies a Sergio Cortés, qui m'ha facilitat l'accés a IMEEM, la pàgina web des de la que puc anar penjant i compartint aquests petits trossos d'ànima que són les meves cançons.

1 comentario:

Entusiasta en reconstrucción dijo...

Jordi...he intentat escoltar la cancó i no he pogut.

Les cancons del meu brodel son... de l'anima! jo soc afortunada i tinc una feta per a mi...

petooonsssss!!!