miércoles, 26 de marzo de 2008

Setmana santa

M’he passat la setmana santa als Pirineus, amb la meva gent. He pogut gaudir com feia temps que no ho feia. Hem esquiat (quina neu!! Ho podeu veure a la foto), he posat les cadenes dues vegades (que es noti el canvi del plural al singular) hem jugat i fet esport, hem menjat bé (tot i que potser masses bocates), hem llegit (he començat Rayuela, de Julio Cortázar, i haig de reconèixer que de moment m’està enganxant).. i m’he posat una mica al dia amb el tema dels blocs als que estic subscrit... perquè una cosa és apuntar-te a un bloc (vas rebent els nous posts) i una altra, és endinsar-te en l’arxiu de posts anteriors... en el que suposa un exercici d’apropament a l’autor. Així el coneixes més i et sens més proper a ell.

Aquest és el cas del bloc de Sergio Cortés, a qui he tingut la gran sort de conèixer a resultes d’un projecte que va fer per a 22@Barcelona i amb qui vaig poder estretar la relació gràcies al Renacer 2007 (Infonomia) i el cas del bloc de David Rodríguez, antic company de Corazonistas i que té un bloc que no et deixa indiferent, ja que acostuma a fer reflexions bastant encertades de la realitat (especialment política i econòmica) que estem vivint.



Finalment, he llegit un article molt interessant sobre “la llarga cua” que m’ha fet pensar de les meves possibilitats en el mon de la musica (només necessito 1000 fans reals) i he descobert el bloc de Xavier Marcet, al que a partir d’ara aniré seguint de forma també molt especial (encara que no crec que ens trobem mai caminant).



Seguirem llegint...

1 comentario:

Vida quotidiana dijo...

Gràcies per la referència al meu bloc. Espero que la lectura de Rayuela no sigui massa heavy!